DRAUDŽIAMA LOŠTI NUOTOLINIUS STALO LOŠIMUS IR LOŠIMUS A KATEGORIJOS AUTOMATAIS ASMENIMS, KURIEMS NĖRA SUKAKĘ 21 METAI
DRAUDŽIAMA LOŠTI ASMENIMS, KURIEMS NĖRA SUKAKĘ 18 METŲ
ĮSPĖJAME: NEATSAKINGAS LOŠIMAS GALI TAPTI PRIKLAUSOMYBĖS NUO AZARTINIŲ LOŠIMŲ PRIEŽASTIMI
DRAUDŽIAMA LOŠTI NUOTOLINIUS STALO LOŠIMUS IR LOŠIMUS A KATEGORIJOS AUTOMATAIS ASMENIMS, KURIEMS NĖRA SUKAKĘ 21 METAI •DRAUDŽIAMA LOŠTI ASMENIMS, KURIEMS NĖRA SUKAKĘ 18 METŲ •ĮSPĖJAME: NEATSAKINGAS LOŠIMAS GALI TAPTI PRIKLAUSOMYBĖS NUO AZARTINIŲ LOŠIMŲ PRIEŽASTIMI
Šiuo metu e-sporto šaka (elektroninis sportas, kibernetinis sportas, konkurencingi kompiuteriniai žaidimai, virtualus sportas) yra viena greičiausiai populiarėjančių mūsų laikų disciplinų. Vis daugiau žmonių nusprendžia praleisti laiką prie kompiuterinių žaidimų: juk tai ne tik puiki laisvalaikio pramoga, bet ir savotiškas pabėgimas nuo darbų ir kasdienės rutinos. Dabartiniais mūsų technologijų laikais ši sporto šaka išgyvena tikrą renesansą: tiesioginės (live) transliacijos, milijoninės gerbėjų armijos ir mušami populiarumo rekordai.
Visame pasaulyje reguliariai organizuojami įvairaus dydžio turnyrai, o jose varžytis jau gali ir pradedantieji ir pajėgiausi planetos eSporto žaidėjai. Iki menkiausių detalių apgalvoti populiariausi strateginiai įvairių tipų žaidimai pritraukia vis daugiau žaidėjų, o kiti neretai išbando ir profesionalo kelią. Jei seki e-sporto naujienas turbūt žinai, jog ukrainiečių “NaVi” komandoje profesionaliai rungtyniauja ir lietuvis Justinas “jL” Lekavičius, kuris sėkmingai įgyvendino savo svajonę. E-sportas pasaulinėje rinkoje dominuoja jau ne vienerius metus ir dėl savo išskirtinių savybių (žaidimų grafika, įvairios strategijos, bendras komandinis pasiruošimas) neabejotinai ir toliau dominuos ateityje.
E-sporto turnyrai rengiami skirtingose pasaulio vietose (Š. Amerika, Europa, Azija) ir žaidėjai varžosi pavieniuose turnyruose arba prisijungę prie elitinių komandų. Verta paminėti, jog mažiau populiarūs turnyrai vyksta ir internete, o prestižiniai turnyrai taip pat sutraukia ir mases stebėtojų, kurie savo mylimas komandas gyvai palaiko ir specialiai tam pritaikyotose milžiniškose arenose. Tiesioginės varžybų transliacijos ne tik pagyvina kovą dėl čempionų titulo, bet ir leidžia pilnavertiškai pasimėgauti išmaniųjų technologijų galimybėmis. Renginiai garantuoja ir įspūdingus prizinius laimėjimus (varžybose iš anksto garantuojami priziniai fondai).
Tarp populiariausių kompiuterinių žaidimų sąrašo viršūnėje vis dar išlieka MOBA stiliaus žaidimai (kai komandos/žaidėjai varžosi tarpusavyje): legendinė šaudyklė “Counter Strike: Global Offensive” (CS:GO), “League of Legends” (LoL) ar “Dota 2” (Dota). Žinomiausi pasaulyje rengiami e-sporto turnyrai: Dota 2 International turnyras (2024 m turnyras startuos rugsėjo 4 d.), The League of Legends (LoL) pasaulio čempionatas ir reguliarios didžiosios CS:GO serijos. Visi svarbiausi turnyrai transliuojami tiesiogiai ir sulaukia ne tik fanų palaikymo, bet ir susidomėjimo iš garsiausių prekinių ženklų (pvz.: “Red Bull”, “Adidas”, “Sony”) ir galimų rėmėjų ateityje. Įprastai aukščiausio lygio turnyrai renka milijoninius prizinius fondus, neretai sumos ženkiai viršija lūkesčius.
Nuo 2024 m. liepos 4 d. iki rugpjūčio 24 d. Rijade, Saudo Arabijos sostinėje, vyksta vienas didžiausių ir įspūdingiausių eSporto renginių – 2024 m. eSporto pasaulio taurė. „Esports World Cup“ renginys apima įvairių žaidimų disciplinas: „League of Legends“, „Counter-Strike 2“, „Dota 2“, „Valorant“ ir kitas. Turnyras padalintas į atrankos žaidimus, grupių etapus, atkrintamasias varžybas ir finalus. Visos komandos varžysis ne tik dėl prestižinių pasaulio čempionų titulų: planuojama, jog čempionate bus viršyta prizinio fondo suma, kuri šiuo metu siekia $60 mln.
Bene įdomiausias 2024 m. pirmojo ketvirčio “Esports World Cup“ renginys buvo CS:GO finalai, kur žiūrovai galėjo išvysti legendines komandas: „Virtus.pro“, „FaZe Clan“, „G2 Esports“, „Natus Vincere”. Visos šios organizacijos demonstruoja profesionalų žaidimo lygį (užima aukštos pozicijos bendroje įskaitoje) ir pasiekimais savo srityje, todėl kokybiškų elementų ir įsimintinų epizodų galėjo išvydome ne vieną. Pirmąją vietą ir $400,000 prizą iškovojo vieni favoritų „Natus Vincere”, kurie finale rezultatu 2:1 nugalėjo “G2 Esports” ekipą ($175,000), o 3-4 vietas užėmusios “MOUZ” ir “Virtus.pro” komandos pasidalijo po $85,000 prizą.
Šiemet didžiausias Dota 2 žaidimo International turnyras 2024 m. sugrįžta į Daniją ir įvyks rugsėjo 4-15 d. Royal arenoje varžysis šešiolika (16) stipriausių pasaulio komandų (grupių fazės ir atkrintamieji etapai), iš kurių aštuonios (8) pateks į finalą rugsėjo 10-15 d. Šiuo metu bendrame turnyro priziniame fonde yra $1,600,000, o suma neabejotinai išaugs. Verta paminėti, jog už gerus rezultatus specialius vardinius kvietimus gavo net šešios komandos: Team Spirit, Team Falcons, Team Liquid, Xtreme Gamin, Gamin Gladiator ir Betboom.